»Ko se usedem za klavir, sem na varnem.«
»Vollmaier se tega izziva ne loteva, kot bi mogoče lahko pričakovali, s prepariranjem ali elektronskimi posegi, temveč išče navdih v virtuoznem pianizmu Glenna Goulda in Vladimirja Horowitza pa tudi pri svojem profesorju (nekoč tudi že sodelavcu skupine Laibach) Aciju Bertonclju, zvestobo izvorni glasbi pa izkazuje s preizkušanjem skrajnih meja zmogljivosti izvajalca in glasbila.«
»Predstavljajte si, kako iz 'industrijsko' monolitne Laibachovske strukture zvoka izklesati klavirsko klasiko.«
»Klavir ponudi izraz, svetlobo in temo. Tega v Gallusovi dvorani dobro poznam, kmalu se zopet spopadeva. To je boj. Je strast, življenje in ja, tisti trenutek, ki nima začetka niti konca.«
»Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo.«
»Sprejel sem izziv na teme Josipa Ipavca, ki mi je ob njegovi bogati dediščini odprl sveža vrata v glasbeno ustvarjanje.«
»Je nastopila ustvarjalna blokada?«
»Na eni strani je to Ligetijev 'ekstremni elektronski' pristop do akustičnega inštrumenta, na drugi pa Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo.«
»Sočasno umetniško izražanje in ustvarjanje Ligetija in Beuysa je v Vollmaierju vzbudilo željo po sodelovanju in novem ustvarjanju glede na njun umetniški prispevek.«
»In če jih še niste, je zdaj prava priložnost za obisk koncerta v živo, še posebej ker bosta igrala na krasna klavirja v najboljšem akustičnem okolju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju